mandag den 23. november 2009

Salgstræning - Sales Advantage

 
Du kender sikkert til både succes og fejl i salgssituationer – og har sikkert oplevet begge dele. Du ved også at værdien af en god metode er stor. Alt det kender vi også til – og forstår bedre end de fleste.
Vi har udviklet markedets bedste og mest effektive salgskursus. Sales Advantage er baseret på i tusindvis af salgssituationer, og ligeså mange sælgeres dyrekøbte erfaringer.
  • Hvordan får jeg flere gode aftaler?
  • Hvordan afdækker jeg behovet effektivt?
  • Hvordan lukker jeg ordren?
  • Hvordan behandler jeg indvendinger?
  • Og meget meget mere…!!
Her er teori og praksis forenet i den mest effektive cocktail af viden, erfaringer, metoder og færdigheder. Vi ser på salget som et håndværk – ikke en videnskab! Vi tager udgangspunkt i den hverdag der gælder for dig som sælger.

Når du har gennemgået vores træning, går du i marken med fornyet viden og en række effektive værktøjer, som – hvis du bruger dem – vil give dig succes med salget. Din hverdag vil blive mere tilfredsstillende for dig, og din indtjening vil formentlig stige markant.

Du kan læse mere om vores Salgstræning - Sales Advantage - på vores hjemmeside. Eller kontakte os for at høre nærmere om næste kursus i salgstræning.

1 kommentar:

  1. Salg er verdens ældste erhverv, andre siger, at prostitution er det ældste erhverv, andre fortæller igen, at salg og prostitution er et og samme erhverv.

    Men er vi ikke alle sælgere? Vi sælger hele dagen lang, vi sælger til vores børn, når de skal i seng til tiden, vi sælger ideen om pizza, når vores kone ønsker at lave en gammel familie opskrift på en fisk du aldrig har hørt om. Vi sælger, når med bilister skal lukke os ind i køen på motorvejen, vi sælger vores tid til vores arbejdsgiver, når vi går på arbejde. Hver gang vi ønsker noget fra andre, sælger vi, og sådan kunne vi blive ved.

    Så kan det betale sig at være en god sælger, sig JA.

    Hvad er sandsynligheden for en handel bliver gennemført, når en person står hos en MacDonald restaurant, og kigger på deres menukort – Der er vel en chance på 99,56%. For en handel. Derfor får de ansatte, hvad der svarer til en minimums løn.
    Når du henvender dig til en kunde, som du ikke kender, kunden kender ikke dig, han kender ikke din virksomhed, han kender ingen, som kender dig. Og nu beder du kunden om at bruge sine penge på dig. Hvad er sandsynligheden for en handel?

    Nogle ledere siger.: Vi har dette produkt, som vi ved, er godt, og kan gøre en forskel for vores kunder, nu køber vi nogle annoncer, ansætter nogle super sælgere – Dette er vores opskrift på succes!

    Er de idioter? ved de ikke, at bare det at finde en super sælger, er ’’næsten’’ som at finde en sørøverskat på Bellevue Stand en varm julidag. Ved de ikke, at de bedste virksomheder passer på deres sælgere som de var laver af guld. Ved de ikke at salg er et seriøst stykke håndværk, som kræver, at du træner i salg, og virksomheder som lader deres sælgere i stikken, lever på lånt tid.

    Sælgerne er fremtidens superstjerner, hos virksomhederne.

    LET’S DO BUSINESS

    www.letsdobusiness.com

    SvarSlet